Úvod »Kompletní nabídka» Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění
Kniha nabízí přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění. Prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí a chování lidí. Hesla se detailně zabývají „technologií“ výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru, charakteristiky osobnosti, které přispěly k teoretickému a empirickému chápání jevu.
Kniha může být dobrým pomocníkem odborníkům v oblasti společenských věd, studujícím tuto sféru, lidem přicházejícím do styku v rámci své profese s tímto fenoménem, ale i běžným zájemcům o veřejné mínění.
Jde o publikaci u nás doposud chybějící, o knihu, jež umožňuje rychle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění.